rondreisindia-nepal.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo!

Daar ben ik weer. Ditmaal met een prachtige rondreis van 16 dagen door India en Nepal. Vertrek vrijdag 23 februari 2018. Via Istanbul naar Delhi.

In India gaan we naar Jaipur, Fatehpur Sikri, Agra en Lucknow, Varanasi en Sarnath. Daarna naar Lumbini in Nepal, naar het Chitwan National Park, Pokhara. Kathmandu en de Kathmandu vallei. Als de wifi het toelaat (tja India en Nepal, maar hotels dus ik heb hoop) zal ik deze reis graag met jullie delen. Ik hoop en verwacht ook prachtige foto`s!!!

O ja....met WE bedoel ik mijn lieve collega en vriendin Marianne Pijlman en ikzelf. We gaan niet backpacken maar met een georganiseerde groepsreis (druk in alle opzichten). Het gaat vast een enerverende reis worden! Wij hebben er zin in! Het aftellen is begonnen.......

Wordt vervolgd

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Anja

Reacties

Reacties

Klaas

Wow Anja dat is wederom een mooie reis. Heel veel plezier.

Anita

Heel veel plezier!

Carla

Lieve skat
Wat een fijne spannende ervaring ga je weer aan. Super goed van je.
Heeeeel veel plezier en geniet ervan

Jan

Geniet met volle teugen. Zal je missen.
Maar gelukkig hebben we app en facetten gesprekken nog?

Eelke-Pieter

Waaauw prachtig!! Geniet ervan!! Die staat op ons lijstje voor de volgende ? geweldig geniet ervan

Liza

Veel plezier,?

Peter

Have fun

Jissie

Heel veel plezierrrrrrrrr

Ton Ebben

Veel plezier, dat wordt n mooie reis!

Rianne

Wow, wat gaaf! Veel plezier!!

Kirsten

Veel plezier Marianne en Anja! Geniet ervan!

Marijan

Heel veel plezier, genieten! Pas goed op elkaar ?

Gooitsen

Geniet er maar van Zo lang het kan
Veel plezier

Alejan

Anja, wel goed op die kleine passen. ? Veel plezier en ? i.p.v. ?

Hetty

Have fun & Njoy ... veel mooie (en ik ben bang ook minder mooie) dingen zien! Super veel plezier en laat maar mooie plaatjes zien. Dit wordt wederom een bijzondere ervaring!

Ingrid

Hele goeie reis en veel plezier

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!